ChocoLate
Hello! Wallo!

Annyeong Chocolate(s) . Welcome to my Chocolate World . I'm Syahni , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida . ^3^


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


cite sblom nek skolah..

k,nak tulis cite ni,bace sampai abis tau...
mlm ni kat umh sorang2,, *jap, nak tep0n nenek kite,tk0t kt umh sorang2!*
k,dah..sambong blik,,
tdi pagi kol 10 ade konvokesyen t0k darjah khas tau,,best~~
rugi yg x dtng..ape!korang x di jemput???sian nye..len kali lah..
--hihkhikhik--
nak ni0k gambo nye ke??? *x  nak*
k,klau x nak kite x tunjuk la ea..-peace- \Y/ 

orite~
rasa mcm nak wat freebies/tutorial la malam ni..
tpi x tau nak buat frebis/tuto ape...
carik yg senang2 je laa..

nak wat keje skolah tpi ma**s
s0k la,,lek2 je..
                                  (nnti kena mrh ngan cikgu bru nk menyesal)
                                   
okey la..
nak crik tuto yg best...
insyaalah nak buat klau x ngant0k nnti..
--jap lgi nak tep0n nenek *again--,
k,assalamualaikum sume2...
bye




Older Post | Newer Post